۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱

سمانه خوشدل مطرح کرد؛

«سرو گلستان من» می تواند الگوی مناسبی برای زوجین باشد

«سرو گلستان من» می تواند الگوی مناسبی برای زوجین باشد

نویسنده «سرو گلستان من» گفت: در این کتاب، صحبت از۲۸سال زندگی مشترک و قهر و دعواهای میان یک زوج، مطرح ‌شده که می تواند الگوی مناسبی برای زندگی زوجین باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم جشن امضا کتاب «سرو گلستان من» نوشته سمانه خوشدل با حضور نویسنده اثر و همسر شهید علی محمد قربانی در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

خوشدل در این مراسم گفت: این کتاب با سایر کتاب‌هایی که در حوزه خاطرات زنان مدافع حرم نوشته می‌شود، تفاوت دارد. در کتاب‌های دیگر شاهد هستیم که یک زندگی مسطح از عشقی یکدست مطرح می‌شود ولی در کتاب «سرو گلستان من» خواننده یک زندگی واقعی را مطالعه می‌کند. در این کتاب، صحبت از ۲۸ سال زندگی مشترک است و قهر و دعواهای میان یک زوج، آشتی‌ها، مشکلات و نحوه حل آن‌ها مطرح شده است که به عنوان الگوی مناسبی برای زندگی می‌توان به آن‌ها توجه داشت.

وی افزود: در این کتاب با زنی که بعد از شهادت همسرش خانه‌نشین، افسرده و غمگین شود و فعالیت‌های اجتماعی خود را قطع کند، مواجه نمی‌شویم. اتفاقاً خانم قربانی بعد از شهادت حضور اجتماعی خاص دارند و برنامه‌های خاصی را انجام داده‌اند که در نوع خودش الگو و نمونه خوبی برای زنان جامعه ما می‌باشد. ایشان گروه «رهروان زینبی» را تشکیل دادند. اعضای این گروه هر دو هفته یک بار به منزل مادران و همسران شهدا از دوران دفاع مقدس تا مدافعین حرم می‌روند و با آن‌ها تعامل دارند. این حرکت کاملاً خودجوش بوده و با واکنش بسیار خوب خانواده شهدا همراه است.

کد خبر 6108310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha