۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد؛

انجام۵۲۵۵عمل جراحی رایگان درمراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان

انجام۵۲۵۵عمل جراحی رایگان درمراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان

یاسوج- مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یکسال گذشته، پنج هزار و ۲۵۵ عمل جراحی به صورت رایگان در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودیان ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در یک سال گذشته هفت هزار و ۳۵۱ بیمار در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی استان بستری شدند.

محمودیان با بیان اینکه در مراکز ملکی این استان، ۸۱۵ هزار و ۴۷۹ بیمار از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند، گفت: این بیماران در بیمارستان ۶۶ تختخوابی شهدای گمنام باسوج، پلی کلینیک تخصصی شهر دوگنبدان و درمانگاه تخصصی دهدشت از خدمات ویزیت سرپایی و دارویی رایگان استفاده کردند.

وی افزود: همچنین در این مدت، یکهزار و ۱۳۱ زایمان به صورت طبیعی و سزارین در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان به صورت رایگان انجام و پزشکان، یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۵۱ نسخه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان برای درمان بیماران ارائه کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: ۵۳۲ مرکز درمانی به جز مراکز ملکی، طرف قرارداد تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند و ۱۷۲ پزشک عمومی، ۱۱۴ مرکز داروخانه، ۱۲۹ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۶۶ درمانگاه خصوصی و دولتی و بیمارستان طرف قرارداد تأمین اجتماعی استان هستند.

کد خبر 6108313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha