۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰

استاندار قم:

شوراها باید با محوریت مردم تصمیم گیری کنند/ تاکید بر حفظ وحدت

شوراها باید با محوریت مردم تصمیم گیری کنند/ تاکید بر حفظ وحدت

قم- استاندار قم گفت: اگر شوراها خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و با محوریت مردم تصمیم گیری کنند در این صورت عملکرد خوبی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری ظهر پنجشنبه در اختتامیه هفتاد و یکمین اجلاس مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به دولت در مجموعه مدیریت شهری کمک می کنند و این نهاد مردمی به دلیل آنکه با رای مستقیم مردم انتخاب می شود، جزیی از دولت به شمار می روند.

استاندار قم با اشاره به همکاری خوب شورای اسلامی شهر قم با دولت گفت: خدمات صورت گرفته از سوی شوراها در جهت خدمات دولت است و فلسفه وجودی شوراها بهره گیری از خرد جمعی در پیشبرد برنامه ها است.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت شورایی در شهرها گفت: این امر سبب می شود تا خدمات بهتری به مردم داده شود.

آقامیری افزود: شوراها خدمات خوبی در کمترین زمان به مردم ارایه می دهند و شوراها و شهرداری ها در کنار دولت هستند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و همدلی گفت: یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی داشتن وحدت در بین مردم بوده است و باید تلاش شود این وحدت در بین مجموعه شوراها حفظ شود و از خودرایی ها پرهیز و تکیه بر خرد جمعی باشد که در این صورت اقدامات به نفع مردم خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان قم تاکید کرد: اگر شوراها خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و با محوریت مردم تصمیم گیری کنند در این صورت عملکرد خوبی خواهند داشت.

کد خبر 6108334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha