۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

از سوی پلیس راهور تهران بزرگ؛

تمهیدات ترافیکی جشن میلاد امام رضا (ع) در پایتخت اعلام شد

تمهیدات ترافیکی جشن میلاد امام رضا (ع) در پایتخت اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی جشن میلاد امام رضا (ع) در محدوده میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا (ع)، روز جمعه ۲۸/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) از ابتدای میدان ولیعصر (عج) تا ابتدای میدان هفتم تیر برگزار می‌شود که بر همین اساس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خود رابه منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا می‌کند.

وی ضمن اشاره به زمان و مکان اجرای این مراسم گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۸/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ در محل‌های استقراری خود در محدوده خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور خواهند یافت.

وی در خصوص محدویت‌های تردد این مراسم گفت: محدوده اول: از شمال میدان هفت تیر و خیابان مطهری. از جنوب خیابان طالقانی (از شرق خیابان مفتح و از غرب خیابان فلسطین) و محدوده دوم: از شمال خیابان مطهری (از جنوب خیابان انقلاب، از شرق خیابان شریعتی، از غرب خیابان حجاب است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص محل توقف اتوبوس‌ها در این مراسم افزود: این محل‌ها، ۱ - خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب ۲- خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت شرق ۳- خیابان حافظ از خیابان کریم خان به سمت جنوب، ۴- خیابان قائم مقام فراهانی، ۵- خیابان میرزای شیرازی، ۶- خیابان قرنی هستند.

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اجرای این مراسم در محدوده‌های خیابان کریم خان از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) و میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق پارک و توقف نداشته باشند.

کد خبر 6108339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha