۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱

مدیر آموزش و پرورش گناوه:

برگزاری امن و مطلوب امتحانات نهایی اولویت آموزش و پرورش گناوه است

برگزاری امن و مطلوب امتحانات نهایی اولویت آموزش و پرورش گناوه است

بوشهر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: برگزاری امن و مطلوب امتحانات نهایی مهمترین اولویت آموزش و پرورش شهرستان گناوه است.

ضرغام مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای ایمن و مطلوب آزمون‌های نوبت دوم و نهایی در مدارس مهمترین اولویت آموزش و پرورش شهرستان است.

وی گفت: در این راستا جلسات توجیهی و توانمند سازی متعددی برای مدیران و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: چهار حوزه جهت میزبانی از دانش آموزان دختر و چهار حوزه برای دانش آموزان پسر در نظر گرفته شده است که تمامی این حوزه‌ها به دور بین مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب تجهیز شده‌اند.

مردانی گفت: با توجه به تأثیر ۵۰ درصدی نتایج امتحانات نهایی امسال در کنکور ۱۴۰۳، حساسیت این امتحانات افزایش پیدا کرده لذا می‌طلبد که دستگاه‌های خدمات رسان جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون‌ها با مدیریت آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی در ادامه از ادارات برق، آب، مخابرات و شهرداری خواست تا در تاریخ‌ها و ساعات برگزاری امتحانات نهایی از اجرای عملیات‌های عمرانی که باعث ایجاد اختلال در روند برگزاری آزمون‌ها می‌شود خودداری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن آزمون‌ها، محل‌های برگزاری امتحانات نهایی، تجهیزات محل‌های اجرا از حیث تأمین برق، نور، چاپگر، و … نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نسبت به رفع مسائل و مشکلات موجود اقدامات لازم انجام شده است.

مردانی گفت: ۲۸ اردیبهشت ماه روز انجام مانور آمادگی حوزه‌های امتحانی برای برگزاری امتحانات خواهد بود.

وی اظهار کرد: همه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مطلوب امتحانات با تمامی دستگاه‌های ذیربط انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه ضمن تأکید بر احصا و تأمین لوازم مورد نیاز حوزه‌های امتحانی قبل از روز امتحان، افزود: برنامه بازدید از محل‌های برگزاری امتحانات توسط مسئولان و کارشناسان مدیریت در طول برگزاری امتحانات به صورت مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 6108363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha