۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶

تنیس روی میز انتخابی المپیک

حریفان پینگ پنگ بازان ملی پوش ایران مشخص شدند

حریفان پینگ پنگ بازان ملی پوش ایران مشخص شدند

بر اساس قرعه کشی انجام شده برای مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیای میانه، حریفان چهار نماینده ایران مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس درمنطقه آسیای میانه برگزار شد و ملی پوشان تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناختند.

در بخش مردان، نوشاد عالمیان در گروه دوم با
شاهرخ ایسکندروف از (ازبکستان) و آلشیر از (قرقیزستان) همگروه شد.

در گروه سوم بخش مردان نیز، نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان باآلن از (قزاقستان) و کنژایف زوخید از (ازبکستان) هم گروه شد.

در گروه نخست نیز، گراسیمنکو از قزاقستان،ارگشوف از قرقیزستان و آلا نظروف از ترکمنستان باهم در یک گروه قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز ، مهشید اشتری در گروه اول با سروناز از (قزاقستان)،خدیجه روزالینا از (ازبکستان) و کودوساوا سودا از(قرقیزستان) هم گروه شد.

همچنین در گروه دوم بانوان، ندا شهسواری از کشورمان با لاوروا آناستازیا از (قزاقستان),مارخابو مگدوا از (ازبکستان) و آیانا از(قرقیزستان) همگروه شد.

دو نفر اول هر گروه به جدول حذفی مسابقات راه پیدا خواهند کرد و برای کسب تک سهمیه مردان و زنان منطقه آسیای میانه به مصافرقبای هم خواهند رفت.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و مهشید اشتری ترکیب تیم ملی کشورمان را در رقابتهای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس راتشکیل می دهند که با هدایت جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش در این رقابت‌ها شرکت نموده اند.

مسابقات آسیای میانه با حضور کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان ، قرقیزستان و ترکمنستان از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه بهمیزبانی تاشکند برگزار خواهد شد.

کد خبر 6108370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha