۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی:

۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی جویبار تخصیص یافت

 ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی جویبار تخصیص یافت

جویبار - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی پنج هزار نفره جویبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلا بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از سالن ۵ هزار نفره در جویبار با اعلام اینکه برای تکمیل این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار با عنایت ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.

وی گفت همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ۳۰ میلیارد تومان برای استادیوم هفت تیر بابل و ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن شش هزار نفری ساری اختصاص می‌یابد.

حسن طلا ابراز امیدواری کرد با اختصاص این اعتبار به زودی شاهد افتتاح پروژه ۵ هزار نفره جویبار خواهیم بود.

فرماندار جویبار با اعلام اینکه با عنایت ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل سالن ۵ هزار نفره جویبار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: با تکمیل این سالن آرزوی به حق مردم ورزش دوست جویبار محقق خواهد شد.

کمال رستمعلی بیان کرد: امیدواریم با راه اندازی سالن ۵ هزار نفر شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در شهر جویبار باشیم.

وی با تاکید براینکه باید به شهر جویبار نگاه ملی شود، افزود: نونهالان و نوجوانان زیادی از اقصی نقاط کشور برای دیدن آموزش کشتی به سالن‌های ورزشی این شهر مراجعه می‌کنند و با توجه به اینکه شهر جویبار ورزشکاران مطرحی را به کشور و دنیا معرفی کرده است می‌طلبد نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات به این شهرستان شود.

کد خبر 6108377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha