۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲

فرماندار تنگستان:

دستگاه‌های اجرایی تنگستان برنامه‌های پدافندغیرعامل را ارائه دهند

دستگاه‌های اجرایی تنگستان برنامه‌های پدافندغیرعامل را ارائه دهند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: طی ۱۵ روز آینده برنامه عملیاتی هر دستگاه اجرایی شهرستان تنگستان در خصوص برنامه‌های پدافند غیر عامل به این فرمانداری ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست پدافند غیر عامل شهرستان تنگستان اظهار داشت: ذیل کار گروه پدافند غیر عامل در تنگستان یک تقسیم کار انجام شود و از بین همکاران افرادی را جهت انجام کارها تخصصی مرتبط با پدافند غیر عامل در شهرستان در یک زمان بسیار کوتاه شناسایی و پس از آن نیازهای پدافند غیر عامل در تنگستان عملی کنیم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید با تشکیل گروه سایبر و فناوری که از باب سطح و نیاز شهرستان ممکن باشد در حوزه سایبری و فناوری یک سری اقدامات اولیه که نیاز و در فضاهای اداری و عمومی مثمر ثمر داشته باشد شناسایی شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بحث دیگر در حوزه پدافند غیر عامل در حوزه زیر ساختی و سخت افرازی و عمرانی است که در بخش عمرانی نیاز است یک گروه فنی ایجاد شود که بتوانند مشکلات زیر ساختی فنی را مورد ارزیابی لازم قرار دهند.

وی اضافه کرد: در بحث پدافند غیر عامل باید به حوزه آب و مخابرات به عنوان ۲ فرایند مهم در جامعه توجه جدی صورت گیرد.

لطفی افزود: باید در بحث پدافند غیر عامل در تنگستان در همه زمینه‌های حوادثی که نیاز است اقداماتی صورت گیرد و با یک موضوع کارشناسی و بررسی همه جانبه مانند ایجاد محل نشست و برخاست بالگرد، ساماندهی چاهای کشاورزی که از ایمنی لازم برخورد نیستند اقدام جدی باید صورت گیرد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: باید ظرف پانزده روز آینده برنامه عملیاتی هر دستگاه اجرایی شهرستان تنگستان در خصوص برنامه‌های پدافند غیر عامل به این فرمانداری ارائه شود.

کد خبر 6108381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha