۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹

نایب رییس اتاق ایران:

اردبیل رتبه برتر را در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ کسب کرد

اردبیل رتبه برتر را در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ کسب کرد

اردبیل- نایب رییس اتاق ایران گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی است که اردبیل موفق به کسب رتبه برتر در بین استان‌ها شد.

به گزارش مهر، حسین پیرموذن بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران است که اردبیل توانست رتبه برتر را در بین سایر استان‌ها به دست آورد.

وی با بیان اینکه ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندهای صادراتی ایران با حضور ۲۵ کشور برگزار شد، افزود: پاویون استان اردبیل در این نمایشگاه توانست با ارائه موفق و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری بیشترین مشارکت و همکاری را اخذ کند.

نایب رئیس اتاق ایران با اشاره به انجام اقدامات لازم برای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت بر تشکیل کارگروه ویژه این موضوع بیان کرد: در سطح ملی جلسه‌های مشورتی با بخش خصوصی به صورت مستمر انجام می‌شود و در سطح استانی نیز تشکیل کمیته جهش تولید و راه‌اندازی جلسات مشورتی با مدیران سازمان و بخش خصوصی ضروری است.

پیرموذن با اشاره به پیگیری مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: از سوی شورای استان اردبیل ۹ مورد از قوانین مخل کسب و کار شناسایی و در هیأت مقررات زدایی طرح شد.

وی خاطرنشان کرد: هر ۹ مورد مورد تأیید قرار گرفت که نشان دهنده توجه دقیق و بررسی جدی مسائل و مشکلات بخش خصوصی و تولید توسط اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان است.

کد خبر 6108382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha