۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱

استاندار کرمان:

صندوق توسعه ملی از ۲۰ پروژه در استان کرمان حمایت می کند

صندوق توسعه ملی از ۲۰ پروژه در استان کرمان حمایت می کند

کرمان_ استاندار کرمان گفت: صندوق توسعه ملی برای حمایت از ۲۰ پروژه در استان کرمان اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر پنج‌شنبه در اختتامیه دومین دوره رویداد بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان کرمان آیدکس ۲۰۲۴ گفت: ابزارهای مالی، صنعت، معدن، گردشگری، دانش‌بنیان و هوش مصنوعی در فرصت بی‌نظیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری دور هم جمع شدند.

وی، با بیان اینکه ذهنیت‌های تازه‌ای در این همایش برای همه ما ایجاد شد و این اصلاح ذهنیت کمک بزرگی کرد که افق دید و نگاهمان متفاوت شود افزود: درگیر و دار و روزمرگی کارهای اجرایی، این چند روز فرصت بی‌نظیری شد که به این حوزه‌ها پرداخته شود و بشنویم.

استاندار کرمان تصریح کرد: دبیرخانه همایش نیز در اتاق بازرگانی شکل خواهد گرفت و همه مباحث مطرح شده در قالب کمیته‌های ذیل اتاق، جمع‌بندی و پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: به صورت فصلی هم در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گزارشی از روند پیشرفت کار ارائه شود که نتیجه واقعی را از این نشست و برخواست‌ها ببینیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه صندوق توسعه ملی برای حمایت از ۲۰ پروژه اعلام آمادگی کرده است، گفت: در حوزه بورس و ابزارهای جدید مالی، موقعیت‌های خوبی در قانونی دیده شده که این ظرفیت در استان عملیاتی شود.

فداکار، تصریح کرد: در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر استان ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد که تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه به امضا رسید.

وی افزود: در زمینه مجوزهای بی‌نام و استفاده از قانون تأمین مالی، اولین مجوز را در حوزه انرژی‌های خورشیدی آماده خواهیم کرد.

فداکار، با اشاره به هزینه‌های سنگین در تولید برق، افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان معرفی شد و بهترین ظرفیت برای تولید انرژی خورشیدی داریم.

کد خبر 6108405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha