۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

تنها ۳۳قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران طی ۳۳ سال اجرا شده است

تنها ۳۳قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران طی ۳۳ سال اجرا شده است

زنجان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بعد از گذشت بیش از ۱۲ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تنها ۳۳ درصد این قانون محقق و اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر روز پنجشنبه در دیدار با منتخب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته بعد از گذشت بیش از ۱۲ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تنها ۳۳ درصد این قانون محقق و اجرایی شده است.

وی افزود: ۶۷ درصد قانون جامع ایثارگری به جهت پیش‌بینی و تأمین نشدن منابع مالی مورد نیاز، تاکنون اجرایی نشده که این امر نارضایتی جامعه هدف را در پی داشته است.

برزگر با اشاره به مشکلات دارویی جامعه ایثارگری، تصریح کرد: نایاب بودن تعدادی از داروها و از طرفی بالا بودن هزینه‌های درمانی و بعضاً پوشش نداشتن کامل هزینه‌ها به ویژه داروهای خارجی موجب نارضایتی جامعه هدف شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: تکریم جامعه ایثارگری، تصویب قوانین در راستای خدمت به جامعه ایثارگری و تسهیل و تسریع در اجرای قوانین جامعه هدف از جمله انتظارات ایثارگران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

برزگر در ادامه بر لزوم پرداختن به حقوق جامعه ایثارگری در قانون‌گذاری مجلس و از استفاده از ظرفیت نمایندگان در راستای تحقق انتظارات ایثارگران تاکید کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، ضمن تشکر از مشارکت حداکثری و حسن اعتماد مردم شهرستان ابهر، گفت: امیدواریم بتوانیم در پیگیری مطالبات بحق مردم به ویژه این عزیزان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

منصور علیمردانی با اشاره به ناکارآمدی خدمات در حوزه بهداشت و درمان به ایثارگران، تصریح کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی، پوشش هزینه‌های درمانی از طریق بیمه دی ناکافی بوده که این امر موجب نارضایتی جامعه هدف شده است.

منتخب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم به عنوان معتمد مردم بتوانیم پیگیر اجرای قوانینی باشیم که در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگری تصویب شده است.

کد خبر 6108432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      هیچ کدمو شم برای راحتی و آرامش و در خور جانبازان نبوده
    • احمد شریفی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      هیچ قانونی اجرا نشده