۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت:

دومین چایخانه حضرت امام رضا (ع) در درب بهشت ساخته می شود

دومین چایخانه حضرت امام رضا (ع) در درب بهشت ساخته می شود

کرمان_دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: دومین چایخانه حضرت امام رضا(ع) شهرستان جیرفت در منطقه درب بهشت ساردوئیه ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در حاشیه مراسم آغاز ساخت چایخانه حضرت امام رضا (ع) در جوار بارگاه امام زاده سلطان سید احمد در شهر درب بهشت ساردوئیه جیرفت گفت: مجموعه کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت با حضور خادمیاران فعال و تشکیل کانون‌های تخصصی به تعداد ۲۶ کانون تخصصی و محله‌ای فعالیت خود را در همه حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، عمرانی، جهادی، پزشکی، مشاوره‌ای و…به پیش می‌برد.

کرامت پیرنیا، با بیان اینکه در سالروز تجلیل از امام زادگان تصمیم به آغاز ساخت و احداث یک باب چایخانه حضرت رضا (ع) در بخش ساردوئیه گرفته شد افزود: این چایخانه با پیگیری و ایجاد زمینه توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی بخش ساردوئیه انجام شد که با ورود و همکاری شهرداری و شورای شهر درب بهشت این چایخانه در جوار شهدای گمنام بخش و آستان مقدس امام زاده سلطان سید احمد و در جوار بولوار حرم مشرف به محل تردد زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی احداث خواهد شد.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت افزود: زائران، مردم و همشهریان به زودی میهمان «یک استکان بهشت» با حال و هوای حرم امام رضا (ع) در درب بهشت خواهند شد.

کد خبر 6108434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha