۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰

نماینده مردم کرج در مجلس:

بسیاری از ادارات البرز مستاجر هستند

بسیاری از ادارات البرز مستاجر هستند

کرج- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: بسیاری از ادارات استان البرز مستاجر هستند و ساختمانی برای خود ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: زمانی که قرار شد البرز از تهران تفکیک شود، آنچه حق این استان بود به درستی داده نشد و قطعاً اگر در آینده نیز استانی به همین صورت مستقل شود وضع به همین منوال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بودجه استان البرز در آخرین ردیف قرار دارد در حالی که زمان تفکیک استان‌ها باید بر اساس جمعیت و زیرساخت‌ها باشد، مطرح کرد: بسیاری از ادارات استان البرز مستأجر هستند و ساختمانی برای خود ندارند. دست ما برای افزایش یا جابجایی بودجه بسته است، بنابراین در دولت سیزدهم باید توجه ویژه ای به بودجه این استان شود. برخی مراکز آموزشی ما در استان البرز قرار دارند اما مدیریت آنها با تهران است و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می‌رود ملارد و شهر قدس که قرار است جدا شوند به البرز بازگردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه لایحه آبخیزداری می‌تواند بهترین گزینه برای ذخیره آب باشد، در برنامه هفتم توسعه حکمی آورده‌ایم که از ۴۰۰ میلیارد مترمکعب آب ۱۰۰ میلیارد مترمکعب استفاده می‌شود و ۳۰۰ میلیون مترمکعب آن هدر می‌رود.

عباسی افزود: در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم که وزارت نیرو و کشور تا انتهای برنامه باید ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب را ذخیره کنند که اگر این مورد انجام می‌شد سیل به وقوع نمی‌پیوست که در این راستا لایحه آبخیزداری باید پیگیری شود. از سوی دیگر در تصویب قانون جهش تولید مسکن با مشکلاتی با راه و شهرسازی مواجه هستیم که باید حل و فصل شود.

کد خبر 6108469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha