۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۳

استاندار مرکزی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی مرکزی شتاب قابل توجهی دارد

تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی مرکزی شتاب قابل توجهی دارد

اراک- استاندار مرکزی گفت: تکمیل‌ طرحهای نیمه تمام عمرانی این استان با تعامل و هم افزایی مسوولان امر، شتاب قابل توجهی گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه بعدازظهر پنجشنبه در نشست راویان پیشرفت و بازدید از طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت استان مرکزی، اظهار کرد: در دولت سیزدهم در راستای تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی این استان ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

وی افزود: از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ در مجموع ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد استان شد اما سال ۱۴۰۱ به تنهایی ۵ هزار و ۲۴ میلیارد تومان بودجه در استان هزینه شد که این مهم نشان می‌دهد ۶۰ درصد بیش از مجموع شش سال گذشته بودجه عمرانی وارد استان شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه نهضت اتمام طرح‌های نیمه تمام رویکرد محوری دولت سیزدهم است، گفت: ۹۶ هزار متر مربع طرح از دولت قبل باقی مانده که باید به سرانجام برسد که امسال ۸۰ هزار متر مربع آن تکمیل می‌شود.

مخلص الائمه با اشاره به طرح نیمه تمام شهدای سنجان اراک گفت: عملیات اجرایی این طرح، سال ۸۹ کلید خورد که پس از گذشت حدود ۱۰ سال این طرح ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما روی کارآمدن دولت سیزدهم روند ساخت این طرح عمرانی به صورت سه شیفته انجام و به سرانجام رسید.

مخلص‌الائمه گفت: یکی از طرح‌های نیمه تمام استان مرکزی، بیمارستان ولیعصر (عج) بود که در دولت فعلی به صورت سه شیفت شبانه روزی فعال شد همچنین عملیات برق رسانی این طرح با شتاب و با مشارکت بیش از ۳۰۰ نفر انجام شد و عملیات برق رسانی در بازه زمانی ۴۹ ساعت تکمیل شد.

وی بیان کرد: بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی خمین از دیگر طرح‌های باقی مانده از دولت‌های قبل بود که بعد از ۱۴ سال بهره برداری شد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی این استان با شتاب قابل توجهی در حال انجام است، گفت: برای نخستین بار در تاریخ استان مرکزی تعدادی از طرح‌ها در ۲ یا سه شیفت فعال شدند تا در اسرع وقت تکمیل تا در راستای تأمین نیازهای شهروندان گام مؤثری برداشته شود.

کد خبر 6108499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha