۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳

شهردار کرج: 

تغییر محل دپوی متروی کرج هزینه سرسام آوری برای شهر دارد

تغییر محل دپوی متروی کرج هزینه سرسام آوری برای شهر دارد

کرج- شهردار کرج گفت: تغییر محل دپوی متروی کرج هزینه‌های سرسام آوری به شهر تحمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کیانی بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از انبار و مجتمع ایستگاهی متروی کرج که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور انجام شد، گفت: محل دپوی خط متروی کرج در محلی خالی از تأسیسات در دانشگاه خوارزمی طراحی شده که این موضوع به حدود دهه قبل باز می‌گردد که این طراحی و محل دپوی آن باید به مکان دیگری تغییر کند که این امر امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: در صورت اعمال این تغییر هزینه‌های سرسام آوری به شهر تحمیل می‌شود، بنابراین جلسات مختلفی با معاونان رئیس جمهور برگزار شده و در سفر اخیر از رئیس جمهور تقاضا کرده‌ایم که به این موضوع ورود کند و همان طرح قدیمی که بر اساس آن خط مترو احداث و عملیاتی شده، به نفع شهر کرج پیش برود اما در زمینه اعتبارات مربوط به مترو با مشکلی مواجه نیستیم.

شهردار کرج با اشاره به اینکه دولت اعداد و ارقام خوبی را به این پروژه اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: شهرداری در این پروژه به تعهدات خود عمل کرده و سرعت ساخت مترو طی دو سال گذشته به صورت نجومی افزایش یافته و پیش بینی ما این است که تا پایان سال جاری متروی خوب و استانداردی در کرج داشته باشیم که امیدواریم دولت همکاری لازم را برای تأمین رام‌های قطار داشته باشد.

کد خبر 6108564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • د IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      ضمن عرض خدا قوت از مسئولین گرامی خواهشمند است که در بین شهرستانها و محله های خود شهر کرج و استان هم خط مترو ساخته و قطار به حرکت در آوردند.با وجود فاصله های زیاد و ترافیک و.. ما اغلب دیر به مقصد می رسیم .اتوبوس های اغلب خط ها دیر به دیر می آیند و بیشتر اوقات از بیرون رفتنمان پشیمان می شویم