۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۹

برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره بین کارشناسان/ ۶

صرفه جویی در هزینه‌ها با اجرای برنامه سلامت خانواده

صرفه جویی در هزینه‌ها با اجرای برنامه سلامت خانواده

معاون پیشگیری سازمان بیمه سلامت ایران، استفاده از برنامه سلامت خانواده را موجب ارتقای سطح سلامت جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید عابدی گفت: یکی از راهکارهایی که می‌تواند در موضوع گسترش سلامت جامعه مؤثر باشد پیاده سازی نظام تشویق است.

معاون پیشگیری و خدمات پایه سازمان بیمه سلامت ایران، در جلسه تدوین برنامه عملیاتی راهکارهای تجویز منطقی دارو و پیشگیری سطح چهار با بیان اینکه ارائه خدمات غیر ضرور، بیشترین هزینه را برای بیمه سلامت دارد اظهار داشت: فرهنگ سازی در پیشگیری سطح چهار برای سلامتی جامعه باید به صورت آکادمیک ارائه گردد.

وی با ارائه مطالبی در زمینه فعالیت‌ها و مطالعات انجام شده در کشور و بیمه سلامت در حوزه پیشگیری سطح چهار، بر افزایش همکاری‌ها و تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی و فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری سطح چهار تاکید کرد.

معاون پیشگیری و خدمات پایه بیمه سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به تدوین و برنامه ریزی مناسب برای ارتقا سلامت جامعه با نگاه بیمه‌ای، پیشگیری سطح ۴ را اقدام مفیدی برای آینده دانست.

وی با بیان اینکه استفاده از برنامه سلامت خانواده خانواده و گسترش اطلاع رسانی در حوزه پیشگیری سطح ۴ موجب ارتقا سلامت جامعه می‌گردد، یادآور شد: صرفه جویی از طریق پیشگیری سطح ۴ باید به ذی نفعان برگردد.

کد خبر 6108570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha