۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۷

وزیر کشور در چالوس:

شهرداری ها و بخشداری ها متولی بهسازی سواحل هستند

 شهرداری ها و بخشداری ها متولی بهسازی سواحل هستند

چالوس - وزیر کشور شهرداری و بخشداری ها را متولی ساماندهی و بهسازی سواحل در حوزه های شهری و غیرشهری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در حاشیه سفر دولت به مازندران و بازدید از شهرستان چالوس اظهار کرد: سواحل باید در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد و شهرداری‌ها آن را برای استفاده عموم آماده کنند، همچنین در سواحل خارج ازحوزه شهری نیز بخشداری‌ها موظف به ساماندهی هستند.

وی با اظهار اینکه سالم سازی و بهسازی سواحل بسیار مهم است، خواستار توجه ویژه به آن شد و با اشاره به مشکل یکطرفه شدن جاده چالوس و بروز مشکلات برای مردم بومی منطقه افزود: رفع این مشکل، درخواست و مطالبه به حق مردم مرزن آباد و روستاهای بالادست است و پلیس راهور باید راهکار لازم را برای رفع این مشکل پیدا کند.

وی با بیان اینکه دولت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل این مشکلات و بهسازی جاده چالوس در نظر گرفته است، ادامه داد: برای رفع ترافیک شهری چالوس باید شهرداری طرح توجیهی آماده و به سازمان ارائه کنند تا نسبت به بهبود آن اقدام شود.

وزیر کشور با اشاره به نیمه کاره بودن زیرگذر نواب چالوس گفت: دولت کمک می‌کند تا هر چه زودتر این پروژه تکمیل شود و علاوه بر این به ساماندهی رودخانه کمک خواهد شد.

وحیدی گفت: چالوس پذیرای خیلی عظیم مسافران و گردشگران است و تلاش می‌شود متناسب با شرایط موجود نسبت به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها اقدام شود زیرا این شهرستان قدمگاه ۲۱ هزار شهید بوده و ارزش‌های معنوی آن بالا است.

کد خبر 6108586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha