۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۳

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ نوهد:

شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند

شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند

رودسر - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ نوهد با اشاره به اینکه شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند، گفت: انقلاب ما نشات گرفته از قیام عاشورا است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر اکبر نجفی عصر پنج شنبه در مراسم سومین روز شهید تازه تفحص شده «حجت کاروان واجاری» در مسجد شهدای خیاط محله سیاهکلرود بخش چابکسر اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار، توانمندی و صلابت ایران اسلامی است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در آن اوج تجلی و عزم اراده ملی با ازخودگذشتگی و ایثار جان جوانان این مرز و بوم و به زانو درآوردن استکبار جهانی و نظام سلطه به تصویر کشیده شد.

امیر نجفی اضافه کرد: دفاع مقدس فرصتی برای ظهور بسیاری از توانمندی‌های امروز از جمله در امور هسته‌ای، نظامی، علمی، پزشکی و صنعتی بود که توانست باورهای جوانان ایرانی را به منصه ظهور و خلاقیت برساند.

وی تصریح کرد: بزرگی، عزت و احترام امروزی میهن اسلامی و جوانان برومند و خلاق آن مرهون فداکاری و ایثارگری‌های کسانی بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس با پشت پا زدن به تمامی آمال و آرزوهای خود و برای دفاع از کیان اسلامی و فرزندان آن جان خود را برای ایستادگی و بقای آیندگان این مرز و بوم دادند. وبا دستانی خالی، خود را به قلب دشمن تا بن مسلح خود زدند و با عبور از سخت‌ترین میدان‌ها و آزمون‌ها، نام خود را در تاریخ انقلاب برای همیشه جاودانه کردند

وی با اشاره به اینکه شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: تا مادامی که ادامه دهنده راه شهدا باشیم نظام ما پابرجا خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر نوهد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از قیام عاشوراست و این از دستاوردهای انقلاب ما است که امروز نقشه انقلاب ما به جبهه‌های مقاومت نیز رسیده است وجهان اسلام آگاه و بیدار شده و از مردم ایران تبعیت می‌کند.

سرتیپ دوم نجفی در ادامه گفت: شهید کاروان را بعد ۳۷ سال بازگشت به وطن با عزت و احترام مردم تشییع کردند که این درس انسجام، همدلی، هم گرایی را به اثبات می‌رساند و به دشمن می‌فهماند که گر چه تورم، گرانی وجود دارد اما هیچ وقت عزت خود را با سفره‌های رنگین عوض نخواهیم کرد و زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

کد خبر 6108590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha