۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

برنامه‌های هنری باید در چارچوب موازین عرفی و شرعی برگزار شود

برنامه‌های هنری باید در چارچوب موازین عرفی و شرعی برگزار شود

گناباد- رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: هیچ ارگان یا مسؤولی مخالف برگزاری آئین شاد در شهرستان گناباد نیست ولی جشن‌ها و برنامه‌های هنری باید در چارچوب موازین عرفی و شرعی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمود رضوان پناه در نشست شورای فرهنگ عمومی گناباد اظهار کرد: گروه‌های مختلف هنری و موسیقی که به صورت آزاد در این شهرستان برنامه اجرا می‌کنند باید شناسایی و ساماندهی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اشاره به اینکه نیازمند شناخت دقیقی از تعداد گروه‌های هنری فعال در این شهرستان هستیم، افزود: ساماندهی این گروه‌ها باید اولویت مسؤولان در این شهرستان قرار گیرد.

وی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناباد خواست تا با اطلاع رسانی و فراخوان گروه‌های هنری و موسیقی که در آئین مختلف برنامه اجرا می‌کنند، در یک بازه زمانی مشخص نسبت به ساماندهی و صدور مجوز برای آنها اقدام کند.

رضوان پناه گفت: هیچ ارگان یا مسؤولی مخالف برگزاری آئین شاد در این شهرستان نیست ولی جشن‌ها و برنامه‌های هنری باید در چارچوب موازین عرفی و شرعی برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان گنابادی و سایر نقاط استان خراسان رضوی و کشور در اجرای برنامه‌های موسیقی و تئاتر این شهرستان گفت: متقاضیان برگزاری آئین و برنامه‌ها با حضور هنرمندان در گناباد باید ۱۰ روز قبل از برنامه درخواست خود را در سامانه «وفا» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت و به تأیید برسانند.

کد خبر 6108598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha