۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

پروژه های درمانی مرکزی بیش از ۱۸۳ هزارمترمربع افزایش یافت

پروژه های درمانی مرکزی بیش از ۱۸۳ هزارمترمربع افزایش یافت

اراک _رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پروژه های درمانی این استان ۱۸۳ هزار و ۵۳۱ متر مربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امانی عصر پنج شنبه در نشست راویان پیشرفت و بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و سلامت استان مرکزی، اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های به ارث مانده و افتتاح کلنگ‌های بر زمین مانده از دولت‌های گذشته است.

وی افزود: تکمیل فاز سوم بیمارستان خوانساری بیمارستان تخصصی زنان و زایمان سینا آشتیانی، مرکز دیالیز ۴۰ تخت خوابه حضرت فاطمه زهرا (س)، بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از جمله اقدامات در راستای افزایش فضاهای بهداشتی و درمانی جدید در این استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه گفت: کسب رتبه‌های برتر به ویژه در حوزه جوانی جمعیت، راه اندازی مرکز سطح ۲ ناباروری، ایجاد بخش اورژانس سوختگی، ساختمان کلاس‌های معاونت آموزشی، اورژانس هوایی، اضافه شدن ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان اورژانس، افتتاح بیش از ۴۰ مرکز جامع سلامت، ایجاد خوابگاه دخترانه و متاهلی در مرکزی از جمله اقدامات حوزه بهداشت و درمان مرکزی است.

امانی گفت: همچنین مجوز بیش از ۱۰۰۰ استخدام در حوزه بهداشت و درمان، خریداری بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات در سال گذشته از جمله اقدامات موفق حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه پروژه‌های درمانی استان مرکزی ۱۸۳ هزار و ۵۳۱ متر مربع افزایش یافت گفت: جذب ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، افزایش جذب دانشجویان بین الملل و افزایش اردوهای جهادی پزشکی و دندانپزشکی بخشی از این توفیقات حاصل شده حوزه درمان این استان است.

امانی تاکید کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی، تعامل و هم‌افزایی مناسبی داشتند از هیچ رو، مسؤولان امر در تأمین زیرساخت‌های لازم در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کد خبر 6108603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha