۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹

یک داروخانه و چند عطاری در قوچان پلمب شد

یک داروخانه و چند عطاری در قوچان پلمب شد

قوچان- مسوول نظارت بر امور دارویی شبکه بهداشت و درمان قوچان از پلمب یک داروخانه و ۳ عطاری در قوچان به علت عرضه اقلام غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ماروسی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گشتی مشترک به همراه اداره تعزیرات حکومتی قوچان از داروخانه‌های سطح شهر انجام شد که یک داروخانه به علت عرضه داروهای خارج از شبکه و غیرمجاز پلمب شد.

مسؤول نظارت بر امور دارویی شبکه بهداشت و درمان قوچان ادامه داد: یکی از انبارهای دارویی نیز به علت نداشتن شرایط بهداشتی لازم فعلاً پلمب شده است که باید برای آن شرایط لازم بهداشتی مهیا شده و انباری مجزا معرفی کند.

وی بابیان اینکه داروخانه دیگری نیز دارای داروهای خارج شبکه بود که به علت تعداد محدود این داروها برای ابلاغ جریمه صورت‌جلسه شده است، تصریح کرد: میزان ریالی داروهای خارج از شبکه در بازدید یادشده به‌این‌علت که قیمت آن‌ها در هر شهر متفاوت است نیاز به بررسی دارد و هنوز ارزش ریالی آن مشخص نیست.

ماروسی گفت: در ادامه گشت زنی از چند عطاری نیز بازدید به عمل آمد که همچون مشکل موجود در سایر شهرها اقدام به فروش اقلام قاچاق و مخدرهایی همچون متادون، ب ۲ و … که باید فقط در کلینیک‌های ترک اعتیاد وجود داشته باشد کشف و ۳ عطاری در این راستا پلمب شد.

کد خبر 6108661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha