۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸

ترکمانه مطرح کرد؛

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از آسیب دیدگان سیل در خراسان رضوی

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از آسیب دیدگان سیل در خراسان رضوی

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امدادرسانی و حمایت از آسیب دیدگان مناطق سیل‌زده استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل و آب‌گرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستاهای سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد.

وی با اشاره به حضور ستاد اجرایی در مرحله دوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده شهر مشهد، گفت: مقرر شد بخشی از خسارت‌های وارده به خانواده‌هایی که وسایل منزل و نوعروسانی که جهیزیه‌شان دچار آسیب شده است را جبران کنیم.

مدیرعامل بنیاد برکت در ادامه با تأکید بر پشتیبانی این بنیاد از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی اولیه به مناطق سیل‌زده روستایی گفت: در مرحله نخست امدادرسانی به مناطق روستایی فریمان و درگز، توزیع غذای گرم و تأمین تجهیزات مورد نیاز گروه‌های جهادی برای خارج کردن سیلاب از منازل مسکونی در دستور کار است.

وی افزود: در ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده روستایی نیز علاوه بر مشارکت در تأمین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های حادثه‌دیده، از طریق مسئولان استان نسبت به شناسایی کسب و کارهای آسیب‌دیده اقدام و از صندوق قرض‌الحسنه برکت تسهیلات مورد نیاز پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6108922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha