۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

تعاونی‌های بندری استان بوشهر پویایی بیشتری داشته باشند

تعاونی‌های بندری استان بوشهر پویایی بیشتری داشته باشند

بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف حمایت و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان انتظار می‌رود پویایی تعاونی‌های بندری به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شکیبی نسب صبح جمعه در نشست کمیته بازاریابی و سرمایه گذاری بنادر استان بوشهر نیز گفت: از پنج سال منتهی به بهمن ماه سال قبل تنها ۲۵ هزار ترانزیت نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان انجام شده بود که این میزان در سه ماهه اخیر با افزایش ۱۸ برابری به ۴۵۰ هزار تن رسیده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: با هدف تسهیل در فرایند ترانزیت و جلب رضایت شرکت‌های داوطلب ترانزیت از بندر بوشهر بیش از ۲۵ نشست تعاملی با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

وی ادامه داد: روند ترانزیت در بندر بوشهر به نحوی محقق شده که در برخی از روزها بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تانکر پذیرش شدند.

شکیبی نسب اضافه کرد: با هدف توسعه صادرات مجتمع بندری نگین اکنون پایانه صادراتی این مجتمع با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و اسکله این پایانه پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.

شکیبی نسب گفت: با هدف حمایت و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان انتظار می‌رود پویایی تعاونی‌های بندری به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

در حاشیه این نشست از فعالان کمیته بازاریابی و سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شدند.

کد خبر 6108934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha