۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد؛

انهدام شبکه شیطان پرستی در غرب تهران/ اعضای شبکه دستگیر شدند

انهدام شبکه شیطان پرستی در غرب تهران/ اعضای شبکه دستگیر شدند

مرکز اطلاع رسانی فراجا، از شناسایی و دستگیری اعضای شبکه شیطان پرستی در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیریِ گسترده‌یِ اعضای شبکه شیطان پرستی در شهرستانِ شهریار خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است اعضای این شبکه که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نمادهایِ خاصِ شیطان پرستی بر روی البسه، سَر، صورت و مویِ سر؛ با الصاقِ نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

همچنین نمادهایِ شیطان پرستی، مشروباتِ الکی و موادِ روان گردان به همراه ۷۳ دستگاه خودرو کشف و ضبط و به مراجع قضائی برای سیر اقدامات قانونی تحویل داده شد.

انهدام شبکه شیطان پرستی در غرب تهران/ اعضای شبکه دستگیر شدند

انهدام شبکه شیطان پرستی در غرب تهران/ اعضای شبکه دستگیر شدند

کد خبر 6109037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      4 0
      باند سرقت مسلحانه از خانه های مردم چی شد؟! دزدی از منازل مردم بی حد شده در همه کشور. تعدی به منازل باید حکم محرابه داشته باشه چه بی سلاح چه با سلاح. چون به خصوصی ترین حریم مردم تعدی شده.
      • رهگذر IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
        0 1
        پلیس با دزدها برخورد شدیدی می‌کنه؛ در محل حاضر می‌شه، یه کاغذ شکایت به مال باخته می‌ده و یک برگۀ شکایت هم به آقا دزده... وظیفۀ پلیس فقط گفتن یک جمله است: "شکایت داری یا نداری؟" بعد به هر دو کاغذ شکایت می‌ده و می‌گه برین دادگاه.
    • M IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 1
      اینها بخاطر پول عضو شدند و قصد تغییر فرهنگ ومذهب مردم را دارند آشوب هرج و مرج تا نابود شدن امنیت، چون در بدنه حاکمیت نفوذ دارند از برخورد حراس ندارن، افراد باچنين خطری حتماً قیمتش را در یافت کرده،، ایران قلب بریکس یعنی مرگ غرب غرب تا پای جان پول خرج می کند ومبارزه، بستن راه نفوذ کشف نفوذ یک ملیون اس
    • ارش IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 1
      من در مورد این افراد مطمین نیستم اما مطمنم اینها اصلا نمیدونن شیطان پرستی چی هست فقط از موسیقی متال خوششون میاد مثل راک استار ها لباس میپوشن و احتمالا جمع میشن موزیک گوش بدن و کله تکون بدهند . و ..... شیطان پرستی بیهیچ وجه در ایران معنا نداره و چیزی جز بازی نوجوانی نیست همین