۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

امام جمعه خفر:

هر سه قوا به تکلیف خود در مبارزه با فقر و گرانی عمل کنند

هر سه قوا به تکلیف خود در مبارزه با فقر و گرانی عمل کنند

خفر- امام جمعه خفر با بیان اینکه در بحث مبارزه با گرانی حرف زیاد زده می‌شود اما گاه عزم و اراده جدی را در عمل نمی‌بینیم، خواهان اجرای مطالبه به حق رهبری در اجرای عدالت و مبارزه با فساد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عبادی سیاسی شهرستان خفر گفت: این روزها در کشور گرانی ساعتی شده و قیمت‌های سرسام‌آور کالاها و اجناس و مواد غذایی امان مردم را بریده و فریاد کارشناسان اقتصادی و بعضی نمایندگان مجلس را درآورده و در این راستا اقدامی در جهت مهار قیمت‌ها و کنترل اوضاع نابسامان اقتصادی صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه خفر با بیان اینکه در بحث مبارزه با گرانی حرف زیاد زده می‌شود اما عزم و اراده جدی را متأسفانه شاهد نیستیم گفت: سبد زندگی مردم خالی شده و گرانی‌های وحشتناک همچون اژدهای هفت سر به زندگی مردم ورود کرده و در کشور موجب شکل‌گیری شبکه‌های فساد مالی و اختلاس‌هایی همچون ماجرای چای شده است.

وی با طرح این سوالات که چرا مطالبه به حق رهبری مورد توجه عملی قوای سه‌گانه قرار نمی‌گیرد؛ از مسؤولان خواست خود را جای مردم بگذارند، مجلس کاری بکند و قوه قضائیه دست متجاوزان به حقوق مردم و رانت‌خواران و ویژه خواران و بیت‌المال خواران را قطع کند.

وی در پایان بیان کرد: مردم به رغم این همه مشکلات به نظام و انقلاب و ولایت و به دولتمردان مؤمن و خدوم خود در کشور و استان وفادار و نسبت به بهتر شدن اوضاع هنوز امیدوارند اما ناراحتی ما از وجود شبکه‌های مرئی و نامرئی فساد مالی در کشور است که نمی‌دانیم به کجا بند هستند که مردم و مسؤولین از آنان می‌نالند.

کد خبر 6109041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha