۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

امام جمعه مرودشت:

خطر کاهش جمعیت جدی است

خطر کاهش جمعیت جدی است

مرودشت-امام جمعه مرودشت با اشاره به جدی بودن خطر کاهش جمعیت گفت: باید نگاه کورکورانه به غرب را کنار گذاشته و با تحکیم خانواده و ازدواج آسان، خانواده و جایگاه همسر و مادری را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های امروز مرودشت گفت: دهه کرامت تجلی‌گر عزم و اراده بانوان بزرگوار اسلام در دفاع از مقام ولایت و امامت است و باید از این ایام نهایت استفاده را جهت گسترش فرهنگ مودت و محبت به اهل بیت ببریم تا آثارش را در زندگی ما بگذارد.

امام جمعه مرودشت ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مرحله دوم انتخابات، به منتخب مردم این حوزه انتخابیه تبریک گفت و خواستار توجه وی به مسائل مردم و استقلال کشور و رهنمودهای رهبر انقلاب و رعایت تقوی الهی، دینی و سیاسی، دشمن‌شناسی شد و در ادامه از وی خواست با ارائه راهکارهای مناسب برای اشتغالزایی و رهایی کشور از معضلاتی چون بیکاری به کشور کمک کند.

حجت الاسلام خاوری در ادامه با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرت، جمعیت است گفت: متأسفانه رشد جمعیت رو به خطر و جمعیت مسلمانی و شیعه رو به کاهش است و باید نگاه کورکورانه به زندگی غربی را کنار گذاشته و با تحکیم خانواده و ازدواج آسان، نهاد خانواده و جایگاه همسری و مادری را مستحکم کنیم.

وی رمز پیروزی و آزادسازی خرمشهر را مقاومت، اتکا به ایمان و رهبری امام راحل دانست و خواهان ادامه مقاومت در عرصه جنگ اقتصادی امروز شد.

امام جمعه مرودشت در پایان ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی گفت: شهرستان تاریخی مرودشت ۱۲۰۰ اثر تاریخی دارد که برخی از آنها همچون پایگاه جهانی تخت جمشید، نقش رستم و شهر استخر شهرت جهانی دارند و وظیفه ما است که به عنوان میراث‌داری امین این فرهنگ غنی ایرانی موجود در این مجموعه‌ها به خصوص تخت جمشید را حفظ کرده و به جهانیان معرفی کنیم.

کد خبر 6109076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha