۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

امام جمعه خاکعلی:

تلاش دشمن برای تصاحب قدرت مردم در نظام جمهوری اسلامی است

تلاش دشمن برای تصاحب قدرت مردم در نظام جمهوری اسلامی است

قزوین- امام جمعه خاکعلی گفت: جنگ امروز حق و باطل بر سر تصاحب قدرت مردم توسط غربی‌ها و همچنین تأکید مؤکد امام خامنه‌ای بر مردم‌سالاری دینی حضور مردم در صحنه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خاکعلی اظهار کرد: بهترین عیدی برای مسلمانان در سالروز تولد امام رضا فرج امام زمان (عج) است و باید از خدا این عیدی را بخواهیم.

وی افزود: یکی از برهه‌های پیچیده طاغوت ستیزی در اصل تحویل در عصر مبارزه امام رضا (ع) با مأمون و برهه ولایت‌عهدی حضرت رقم خورد.

امام جمعه خاکعلی اضافه کرد: این مبارزه ابعاد سیاسی اجتماعی و فرهنگی متعددی داشت که یکی از مهم‌ترین این ابعاد مبارزه بر سر تصاحب قدرت مردم بود.

وی با بیان اینکه در عالم سیاست یکی از عظیم‌ترین منابع قدرت مردم است، ادامه داد: حال در این مصاف مستمر حق و باطل اگر جمهوری اسلامی را به مشابه وجود مبارک آقا امام رضا علیه‌السلام بدانیم و نظام سلطه را همان طاغوت مأمونی به‌خوبی به ماهیت جنگ شناختی دشمن علیه نظام اسلامی را متوجه خواهیم شد.

حجت‌الاسلام فاطمیان در پایان یادآور شد: جنگ امروز حق و باطل بر سر تصاحب قدرت مردم توسط غربی‌ها و همچنین تأکید مؤکد امام خامنه‌ای بر مردم‌سالاری دینی حضور مردم در صحنه است.

کد خبر 6109087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha