۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

امام جمعه سروستان:

نمایندگان بر اساس تخصص و نیاز جامعه عضو کمیسیون‌ها شوند

نمایندگان بر اساس تخصص و نیاز جامعه عضو کمیسیون‌ها شوند

سروستان-امام جمعه سروستان خواهان حضور واقعی و دور از هیجان در کمیسیون‌ها بر اساس تخصص و نیاز جامعه شد و گفت: اگر نماینده‌ای در کمیسیونی غیر تخصصی باشد به ۹۰ میلیون ایرانی جفا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سروستان گفت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری انتخابات مجلس پایان یافت و باید منتظر تحلیل دقیق رهبر انقلاب بر مجلس آینده ماند.

خطیب جمعه سروستان با اشاره به شاخصه‌هایی که باید منتخبین مردم داشته باشند گفت: پایبندی به مبانی و اصول انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و وجود تقوای دینی و سیاسی در همه منتخبین از جمله این شاخص‌ها است.

حجت الاسلام جاویدی با بیان اینکه از جمع نمایندگان، ۱۷۴ نماینده تازه‌نفس هستند و این فرصت خوبی برای آشنایی نمایندگان با اصول نظام و منظومه فکری و گفتمانی امامین انقلاب است از منتخبان مردم خواست با تلاش مومنانه و رفیقانه برای اعتلای کشور بکوشند.

امام جمعه سروستان خواهان جانمایی واقعی و دور از هیجان و احساس در کمیسیون‌های مجلس بر اساس تخصص و نیازهای جامعه شد و گفت: اگر نماینده‌ای در کمیسیونی غیر از تخصص خود باشد این به ۸۹ میلیون ایرانی جفا کرده است.

کد خبر 6109100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha