۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

امام جمعه پاکدشت:

ستاد ازدواج آسان در قرارگاه نماز جمعه پاکدشت فعال می شود

ستاد ازدواج آسان در قرارگاه نماز جمعه پاکدشت فعال می شود

پاکدشت- امام جمعه پاکدشت گفت: ستاد ازدواج آسان در قرارگاه نماز جمعه پاکدشت فعال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پاکدشت ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سفر یک روزه ائمه جمعه جنوب شرق استان تهران به تصفیه خانه هفتم و سد ماملو اظهار کرد: در این سفر مسائل مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

جوکار گفت: مسئولان امور آب مجاهدانه در تأمین و احصا آب و بهره گیری از چاه‌ها در عمق ۳۰۰ متری برای پوشش آب به مردم تلاش می‌کنند و به شما اطمینان می‌دهم که آب ۷ بار تصفیه می‌شود و نیازی به تصفیه مجدد ندارد اما بدانید که آب سدماملو ۱۰ درصد و فقط ۴ درصد قابل برداشت است، لذا از شما شهروندان می‌خواهم در مصرف آب صرفه جویی کنید.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به سیاست‌های کلی جوانی جمعیت از سوی مقام‌معظم رهبری گفت: در این راستا از وزارت بهداشت و درمان و شبکه سلامت پاکدشت تقدیر و تشکر می‌کنم که در اجرای آن پرتلاش وارد شدند، اما برخی خانواده‌ها به بهانه فقر فرزند نمی‌آورند و برخی نطفه در شکم را از بین می‌برند که این نطفه کُشی مانند فرزند کشُی است.

وی در ادامه افزود: برای رشد جمعیتی ابتدا باید ازدواج آسان شکل بگیرد که بزودی ستاد ازدواج آسان در قرارگاه نمازجمعه کار خود را آغاز می‌کند تا شاهد موجی از ازدواج‌های آسان باشیم و در مرحله بعد تشویق به فرزند آوری مهم است که با اجرای کامل قانون حمایت از خانواده و جمعیت که در این مجلس مصوب و توسط دولت اجرایی شد انجام شد.

خطیب نماز جمعه پاکدشت بیان کرد: باید به دقت موضوع جوانی جمعیت رشد و پیگیری شود زیرا اگر انجام نشود در ۳ سال آینده از بحران جمعیتی به سونامی پیری جمعیت می رسیم و جای چاره اندیشی نمی‌ماند.

جوکار با بیان اینکه در آستانه تشکیل مجلس جدید هستیم عنوان کرد: از نماینده مجلس شورای اسلامی پاکدشت تقدیر می‌کنیم که با جمع آوری ۱۶۳ امضا از نمایندگان با جداسازی پاکدشت از استان تهران مرکزی مخالفت کردند که این درخواست جمع کثیری از مردم، معتمدین و خانواده معظم شهدا است و ما از دولت مردمی سیزدهم می‌خواهیم شتاب زده عمل نکند و با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان متخصص بی غرض و منصف در این موضوع ورود کنند.

کد خبر 6109122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زینب تیموری. IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      ممنونم از امام جمعه پاکدشت حجت الاسلام جوکار...واقعا تلاش بی وقفه میکنند برای سر و سامان دادن شهرستان پاکدشت....خدا بهشون سلامتی و عزت و طول عمر با سلامتی نصیبشان کند.
    • ناشناس IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      5 1
      مردم پرند هم مخالف جداسازی هستند اما مسئولین اهمیت نمیدهند
    • مجید IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      5 0
      ماهم مخالف تشکیل تهران غربی هستیم
      • سلام اگرنظر شهروند اهمیت دارد ماهم مخالف جداسازی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
        2 0
        سلام اگرنظر شهروند اهمیت داره ماهم مخالف جداسازی شهرقدس ازتهران هستیم به صلاح شهرمون نیست عزیزان متشکرم موفق باشید انشاالله
    • حمید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 11
      اصلآ به آنها ربطی ندارد قانونی که برا جداسازی در مجلس تایید می شود باید اجرا شود مگر شهر هرت هست که ما مخالف هستیم خوب باشید فعلآ صلاح در جداسازی است وباید اجرا شود واسلام
    • حمید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 4
      اصلآ پاکدشت باید جدا بشود وبره زیر نظر استان سمنان وکلآ تهران از این حالت کلان شهر در بیاد حتی چیتگر واطراف آن بروند زیر نظر استان البرز
    • کیون IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 5
      صلاح هست جداسازی انجام شود و تهران از حالت کلان شهر در بیاد نظر کارشناسی و صاحب نظران مسکن و شهر سازی برا آینده تهران مهم است
    • ح ب IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 4
      جداسازی باید انجام شود وبرا آینده شهر مفید است و نظر کارشناسان مسکن وشهرسازی سازی مهم هست نه نظر یک تعداد عوام
    • پارسی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      استان تهران وسعت جغرافیایی چندانی ندارد نسبت به سایر استان ها و عملا با تمام شهرها و شهرک هایش پیوسته است اگر به چند استان تبدیل شود عملا مشکلی حل نخواهد شد چراکه برای یک شهر نمی شود سه استان تصمیم گیری کند. تهران نیاز به شورای مرکزی منتخب از شورا های شهر نیاز دارد .
    • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 1
      اتفاقا نه ، مردم تهران از خدامیخان تهران الکی بزرگ شده ، و معضلات بزرگ شدنش با کوچکتر کردنش کمتر شه
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      ایول
    • حسین IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 0
      اقای جوکار اینکه اطمینان میدهید اب ۷بارتصفیه میشود خوب است اما باورکنید باداشتن دستگاه تصفیه اب درمنزل هنوز ظروفی همچون کتری هادرخانه مملواز املاح موجوددراب است مسئله ازدواج وفرزندآوری باگرانی هاوتورم حاصل از سوءمدیریت های دولت مردان نابخرد هرگز بسمت پیشرفت نمیکندباحقوق های ۱۰میلیونی وخط فقر ۳۰میلی