۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۹

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان:

آخرین روز اعزام حجاج خوزستان چهارشنبه است

آخرین روز اعزام حجاج خوزستان چهارشنبه است

اهواز- مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با اشاره به آغاز اعزام حجاج این استان گفت: آخرین روز اعزام حجاج خوزستان، روز چهارشنبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده پیش از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین پرواز حجاج خوزستانی به مدینه منوره انجام می‌شود و آخرین اعزام روز چهارشنبه دوم خرداد ماه انجام خواهد شد.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان بیان کرد: همه عوامل در عزیمت و تشرف حجاج دست به دست هم داده‌اند تا این عزیزان سفر خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به تفاوت سفر امسال حجاج با سال‌های گذشته، گفت: یکی از تفاوت‌ها از بُعد سیاسی است، آنچه که در منطقه و جهان اسلام وجود دارد، پیروزی غزه است چرا که قطعاً مسأله فلسطین همه چیز را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد؛ همچنین فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر این بوده که امسال برائت از اسرائیل پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برقرار شود.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با اعلام اینکه در کنار جنبه سیاسی، خدمات به حجاج از جنبه‌های دیگر هم تفاوت دارد، اظهار کرد: پس از گذشت سالیان سال که زائران حد فاصل مدینه تا مکه به مسافت ۵۰۰ کیلومتر را با اتوبوس طی می‌کردند، حجاج امسال این مسافت را با قطار طی می‌کنند تا آرامش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: آنچه مورد نظر قرآن و روایات است این بوده که حج باید تأثیرگذار باشد، لذا امیدوار هستیم تا شاهد تأثیرگذاری این سفر بر حجاج، بستگان آنها و جهان اسلام باشیم.

کد خبر 6109288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha