۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۹

ابوعبیده:

دشمن با عملیات در رفح و جبالیا وارد جهنم شد

دشمن با عملیات در رفح و جبالیا وارد جهنم شد

سخنگوی حماس تصریح کرد که دشمن صهیونیستی با عملیات در رفح و جبالیا و حی الزیتون خود را وارد جهنم کرده و با مقاومتی شدیدتر مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی که از شبکه تلویزیونی الجزیره پخش شد، گفت هر جایی که دشمن به دنبال پیروزی یا تحقق یک دستاورد برای خود است، ما را در برابر خود خواهد دید.

وی ادامه داد که دشمن در دور تازه‌ای از شکست‌های خود تلاش کرد عملیات زمینی در رفح و حی الزیتون و جبالیا را پیش ببرد، چرا که تصور می‌کرد این اهداف برای آن آسان خواهد بود.

ابو عبیده گفت که توهم دشمن این بود که وقتی از بیش از ۷ ماه پیش تاکنون تر و خشک را در غزه با هم سوزانده است، مقاومت قابل توجهی را پیش روی خود نخواهد دید، اما دشمن بار دیگر خود را وارد جهنم کرده و با مقاومتی شدیدتر مواجه شده است.

این مقام نظامی حماس ضمن بیان آماری از تحولات روزهای اخیر گفت که عناصر مقاومت طی ۱۰ روز گذشته موفق به هدف قرار دادن ۱۰۰ خودروی نظامی صهیونیست‌ها در محورهای مبارزاتی شده‌اند. دشمن در تمامی محورها با تلفات و جراحت ده‌ها تن از نیروهای خود مواجه می‌شود و از خارج کردن جنازه نظامیان خود دست بر نمی‌دارد، البته دشمن تنها به بخشی از تلفات خود اشاره می‌کند، اما آنچه که ما رصد کرده‌ایم، بسیار بیشتر از این آمار است.

وی ابراز داشت که عناصر مقاومت با سلاح‌های ضد زره و ضد نفر و انفجار ساختمان‌ها و ورودی تونل‌ها و میدان مین و تک تیراندازی، نظامیان دشمن را از پای در می‌آورند. مقاومت با وجود تلاش دشمن برای گرسنه نگه داشتن فلسطینیان و تخریب و کشتار، از هر مکانی در برابر نظامیان صهیونیست ظاهر می‌شود.

ابوعبیده به تسلیحات آمریکایی که برای از بین بردن اراده ملت فلسطین به اسرائیل فرستاده شده، اشاره و تاکید کرد که این تسلیحات تخریب گسترده‌ای ایجاد کرده و این تنها دستاورد دشمن بحران زده است. بعد از ۲۲۴ روز تاکید می‌کنیم که مبارزات قهرمانانه عناصر مقاومت نشان دهنده قدرت ما برای پایداری و مبارزه است و ما آمادگی ورود به جنگ فرسایشی و طولانی مدت با دشمن را داریم.

وی با اشاره به اینکه شکست سران دشمن و دروغ فشار نظامی برای آزادی اسرا، نسخه‌ای بود که آنها را به سمت ناشناخته‌ها کشانده است، تاکید کرد که ما همواره از کشته شدن برخی اسرای اسرائیلی در نتیجه خودکامگی و فریبکاری کابینه آنها خبر می‌دهیم.

ابوعبیده از پشتیبانی جبهه‌های دیگر از جمله در جبهه جنوب لبنان و یمن و مقاومت اسلامی در عراق تشکر و قدردانی کرد و این پیروزی‌ها را به آنها و دیگر آزادگان جهان در اروپا و آسیا و آمریکای جنوبی که با غزه ابراز همبستگی می‌کنند، تبریک گفت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات هفتم اکتبر همبستگی بی‌سابقه‌ای را برای فلسطین ایجاد کرده و اشغالگران را رسوا کرده، خطاب به ملت فلسطین ابراز داشت که صبر شما عاقبتی جز پیروزی و فرج نخواهد داشت و فریاد میلیون‌ها انسان به نمایندگی از ملت فلسطین دلیلی بر عظمت این ملت است.

کد خبر 6109295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha