۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۷

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام:

۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه آبرسانی ملکشاهی اختصاص یافت

۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه آبرسانی ملکشاهی اختصاص یافت

ایلام-مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه آبرسانی ملکشاهی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی عصر جمعه در حاشیه بازدید استاندار ایلام از طرح آبرسانی به ملکشاهی گفت: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی از سال ۱۳۹۱ آغاز شد اما به دلایل مختلف از جمله تحریم و عدم تخصیص اعتبارات، به پروژه‌ای زمان بر تبدیل شد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۴.۵ کیلومتر خط انتقال آب، ۳۰ کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی ۲۰ کیلو ولت اختصاصی، ۹۰۰۰ متر مکعب مخزن اجرا شده و سه باب ایستگاه پمپاژ در دست اقدام است که ایستگاه شماره یک صد در صد اجرا. ایستگاه شماره دو با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ایستگاه شماره سه با ۸۰ درصد فیزیکی در حال ساخت هستند.

محمدی تصریح کرد: تصفیه خانه آب در بخش سازه بالای ۸۰ درصد و در بخش تجهیزات ۳۴ درصد پیشرفت دارد و در حال حاضر چهار پیمانکار در بخش سازه‌ای مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تاکید کرد: بخش‌های سازه‌ای فیلتراسیون، ساختمان شیمیایی و ساختمان برق با پیشرفت ۸۵ درصد در دست احداث هستند.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی سال گذشته ۱۹۰ میلیارد تومان و اعتبارات سال جاری ۱۰۰ میلیارد است، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بخش فرایندی (فرآیندهایی که کار تصفیه را انجام می‌دهند) در پایان خردادماه به بهره برداری برسد و محوطه سازی و دیوار کشی تا شهریور انجام گیرد.

استاندار ایلام نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه به نسبت بازدیدی که در فروردین ماه داشتند بر بهره برداری از بخش فرایندی پروژه در موعد مقرر تاکید کردند.

کد خبر 6109299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha