۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نباشند

دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نباشند

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشوند، می‌توانند به مدارس خود مراجعه کرده و از محل حوزه امتحانی شأن مطلع شوند.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نگرانی برخی دانش آموزان خوزستانی مبنی بر دریافت نکردن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی اظهار کرد: از آنجایی که کار صدور کارت از طریق انتقال به ثبت احوال انجام می‌شود، ممکن است مشخصات برخی دانش آموزان با مغایرت ثبت شده باشد که کار را زمان‌بر می‌کند اما در حال حاضر امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای اکثر دانش آموزان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند، بیان کرد: دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشوند، می‌توانند به مدارس خود مراجعه کرده و از محل حوزه امتحانی شأن مطلع شوند، سپس می‌توانند با یک کارت شناسایی عکس دار اعم از کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس دار و یا گواهی اشتغال به تحصیل عکس‌دار که از سوی مدرسه صادر می‌شود، سر جلسه امتحان حاضر شوند.

وی گفت: همچنین، روز شنبه در تمام ادارات آموزش و پرورش میز پاسخگویی وجود دارد و دانش آموزان می‌توانند به آنها مراجعه کنند تا مشکل آنها برطرف شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تا دقایق آخر و پیش از امتحان کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد، تصریح کرد: هدف ما این است که دانش آموزان از بابت کارت ورود به جلسه هیچ نگرانی نداشته باشند؛ لذا دانش آموزان این را بدانند که کارت ورود به جلسه تنها برای احراز هویت است و اگر موفق به دریافت کارت ورود جلسه نشدند از طریق کارت شناسایی عکس‌دار معتبر می‌توانند در محل آزمون حاضر شوند.

کد خبر 6109335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خشایار IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 1
      با سلام اونایی که میخوان ترمیم معدل بدن باید از کجا استعلام بگیرن محل آزمون رو؟! دانش آموزا رو مدرسه بهشون میگه حوزه امتحانی کجاست ؟! کسایی که ترمیم معدل ثبت نام کردن باید از کجا گیر بیارن محل حوزه امتحانیشون رو؟!
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      5 1
      یکی به من بگه حوزم کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟