۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶

مهدی تاج:

برگزاری فینال جام حذفی با VAR/ تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند

برگزاری فینال جام حذفی با VAR/ تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته، فینال جام حذفی با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR اظهار داشت: مقدمات ورود دستگاه‌های VAR با حمایت دولت و وزیر ورزش در جریان است.

او ادامه داد: فینال حذفی با موافقت اولیه فیفا با VAR برگزار می‌شود. فصل آینده هم مسابقات را با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهیم کرد، تاکنون دو دستگاه وارد ایران شده و ۵، ۶ دستگاه دیگر هم قرار است وارد کشور شود.

او در خصوص فساد در فوتبال گفت: امکان دارد فساد در فوتبال وجود داشته باشد و به من هم یک نهاد گزارشی در مورد ۳ نفر از پرسنل فدراسیون داد. این اتفاق مربوط به سال ۱۴۰۰ است که من در فدراسیون مسئولیت نداشتم این موضوع هم نمی‌تواند در کمیته اخلاق و ارکان قضائی ما ثابت شود و باید به دادگستری برود. اگر آنجا ثابت شد، کمیته اخلاق ما هم تنبیهات جدی در نظر می‌گیرد.

تاج تصریح کرد: پرونده اکنون در اختیار مقام‌های قضائی کرمان است و اطلاعات ما هم در حد مسائلی است که این نهاد داده و اطلاعات زیادتری ندارم. دوستان ما و خودم به این نتیجه رسیدیم که فعلاً ۲ نفر از همکاران را تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده تعلیق کنیم. اگر فساد اثبات شود، بدون تعارف، اغماض و چشم‌پوشی این افراد را از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم و اعلام خواهیم کرد زیرا قانون است.

کد خبر 6109359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      آقای تاج چه آرامشی داره. چرا؟ مثل چرتپلیسی ها که آرامش دارن. فسادها در فوتبال به سر دسته ها کاری نداشتند. مرغ قربونی کی بوده؟