۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۴۷

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها؛

مردم عادی بهتر از نمایندگان کنگره، آمریکا را اداره می‌کنند

مردم عادی بهتر از نمایندگان کنگره، آمریکا را اداره می‌کنند

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که بیشتر شرکت‌کنندگان اعتقاد دارند که مردم عادی بهتر از نمایندگان کنونی کنگره، این کشور را اداره می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد دارند که گروهی از مردم عادی که به صورت تصادفی انتخاب شده باشند، بهتر از اعضای فعلی کنگره، آمریکا را اداره می‌کنند.

مرکز افکارسنجی «راسموسن ریپورتز» این نظرسنجی انجام داده که نتایج آن نشان می‌دهد که ۵۴ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که گروهی از مردم که به طور تصادفی انتخاب شده اند، بهتر از نمایندگان کنگره فعلی، کشور را اداره می‌کنند.

آن گونه که در گزارش این مرکز آمده است از هر پنج رای دهنده فقط یک نفر فکر می کند که اعضای کنگره  آمریکا به حرف های رای دهندگان خود گوش می دهند و اکثریت می گویند که گروهی تصادفی از مردم عادی کار را بهتر انجام خواهند داد.

این نظرسنجی که به صورت سراسری و از طریق تلفن و به صورت برخط (آنلاین) انجام شده، نشان می‌دهد که ۵۴ درصد از رای‌دهندگان احتمالی در آمریکا معتقدند که گروهی از افرادی که به طور تصادفی از دفترچه تلفن انتخاب می‌شوند، نسبت به نمایندگان کنونی کنگره،  بهتر به مشکلات کشور رسیدگی می‌کنند.

کد خبر 6109435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha