۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۴

با استفاده از بالگرد؛

اقلام امدادی به سیل‌زدگان روستای «شوریجه» سرخس رسید

اقلام امدادی به سیل‌زدگان روستای «شوریجه» سرخس رسید

مشهد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بالگرد هلال‌احمر اقلام امدادی شامل بسته‌های غذایی، دارو و بهداشتی را به اهالی روستای «شوریجه» گرفتار در سیل شهرستان سرخس رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صبوری اظهار کرد: بر اثر شدت بارندگی چهار روز گذشته، تمامی راه‌های دسترسی به روستای شوریجه سفلی در شهرستان سرخس مسدود و امکان ورود و خروج فراهم نبود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: به همین دلیل سه تن اقلام امدادی شامل مواد غذایی، بسته‌های بهداشتی، دارو، شیر خشک، بسته‌های غذایی اضطراری و سایر اقلام مورد نیاز با همکاری فرمانداری سرخس و هلال احمر تأمین و از طریق بالگرد به دست اهالی روستا رسید.

وی اظهار کرد: به دلیل نیاز به مواد غذایی و بهداشتی بامداد امروز بعد از هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور با بهبود وضعیت جوی امدادرسانی هوایی به اهالی این روستا انجام شد.

صبوری بیان کرد: این عملیات در دو مرحله پرواز از مشهد به روستای شوریجه و از شوریجه به سرخس و بالعکس توسط ۱۷ نیروی عملیاتی انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به انسداد مسیر روستا و وجود چند خانم باردار و شیرده نیاز به شیرخشک و دارو برای مردم روستا بسیار ضروری بود و خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 6109570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha