۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

سازمان تجارت دریایی انگلیس:

یک کشتی در سواحل یمن با «شی ناشناس» هدف حمله قرار گرفت

یک کشتی در سواحل یمن با «شی ناشناس» هدف حمله قرار گرفت

گزارش‌هایی منتشر شده که اعلام می‌کنند یک کشتی در شمال غرب بندر الحدیده یمن هدف حمله «شی ناشناس» قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌هایی را دریافت کرده که نشان می‌دهند یک کشتی در ۷۶ مایلی شمال غرب بندر الحدیده یمن هدف حمله قرار گرفته و دچار آسیب شده است.

بنابر ادعای این بیانیه این کشتی با «یک شی ناشناس» هدف قرار گرفته و آسیب‌دیدگی آن «جزئی» است.

در ادامه این بیانیه آمده است که «کشتی و خدمه آن در امنیت هستند و هم‌اکنون در حال حرکت به سمت مقصد هستند.

در این بیانیه همچنین به کشتی‌های دیگر توصیه شده که جانب احتیاط را رعایت کنند و هر گونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند.

در ادامه حمایت تمام قد نیروهای مسلح یمن از مقاومت و مردم مقتدر فلسطینی در نوار غزه، نیروهای مسلح یمن سه‌شنبه گذشته با هشداری بی‌سابقه به مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا وعده دادند که در صورت تداوم تجاوز به نوار غزه، عملیات نظامی «بی‌سابقه‌ای» ضد دشمنان مقاومت فلسطینی عملیاتی خواهند کرد.

در همین ارتباط، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان سخنرانی در یک مراسم نظامی با اشاره به عملیاتی شدن مرحله چهارم عملیات نظامی ضد رژیم جنایتکار صهیونیستی از بیان جزئیات جدیدی از اقدامات دریایی ضد کشتی‌های عازم بنادر اشغالی در آب‌های مدیترانه طی روزهای آینده خبر داد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به آمریکا و «اسرائیل» با هشدار به تداوم عملیات اشغالگران در غزه، متجاوزان را به آغاز یک رشته از عملیات‌های مهیب نیروهای مسلح یمن متناسب با مرحله پنجم و ششم ضد رژیم صهیونیستی و آمریکا تهدید کرد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: غزه برای ما خط قرمز است و در صورت تداوم تجاوزات به آن، به اهدافی حمله خواهیم کرد که دشمنان نمی‌توانند تصور کنند و به آن فکر کنند و خود یمنی‌ها هم انتظار ندارند.

این فرمانده یمنی با اشاره به تحقیر تاریخی نیروی دریایی آمریکا در آب‌های دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد که کشتی صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی در برابر آتش سنگین نیروهای مسلح یمن جسارت کشتیرانی در سواحل دریای سرخ را ندارند.

نیروهای ارتش یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حمله‌های خود به غزه را متوقف نکند، حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

کد خبر 6109619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      سلام دورود بر مردمی که علیه ظلم وجنایت این رژیم خبیس کودک کوش ایستاده آند