۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

قسام با موشک سام ۷ بالگرد آپاچی را هدف قرار داد

قسام با موشک سام ۷ بالگرد آپاچی را هدف قرار داد

قسام شاخه نظامی جنبش حماس از عملیات های جدید خود علیه اشغالگران در غزه و ضربات مهلکی خبر داد که مبارزانش به نظامیان صهیونیست وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام طی بیانیه جداگانه از اجرای سه عملیات جدید خبر داد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزانش یک دستگاه تانک میرکاوای ۴ رژیم صهیونیستی را در محله التنور در شرق شهر رفح با راکت ضد زره ۱۰۵ هدف قرار دادند.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروهای دشمن در داخل گذرگاه رفح را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده است.

گردان‌های شهید عزالدین قسام طی بیانیه دیگری اعلام کرد که با شلیک موشک سام ۷ یک فروند بالگراد آپاچی دشمن صهیونیستی را در شمال اردوگاه جبالیا هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام طی دو بیانیه جداگانه از انهدام یک دستگاه تانک میرکاوای ۴ در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و همچنین هدف قرار دادن و اصابت راکت ضد زره به یک دستگاه تانک دیگر در اطراف قبرستان شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

ساعاتی قبل نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۵ نظامی اسرائیلی را در عملیاتی در محله التنور در شرق رفح به قتل رسانده است. بنا به بیانیه قسام. این نظامیان در یک منزل مستقر بودند که پیشتر مبارزان حماس با بمب ضدنفر آن را بمب‌گذاری کرده بودند.

قسام تاکید کرد که پس از منفجر کردن بمب، مبارزان آن وارد منزل شده و از فاصله صفر با نظامیانی که زنده مانده بودند، درگیر شده و آن را هم کشتند.

کد خبر 6111007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      بابدان باباش وبانیکان نکو جای گل گلباش وجای خارخار صهیونهامستحق مجازاتند بنام خدا وانبیا واولیا باید برسر دشمنان اسلام آتش بارید وبجهنم ریخت