۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کارت از امتحانات محروم نمی‌شود

هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کارت از امتحانات محروم نمی‌شود

سمنان_ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه سیاست آرامش در امتحانات نهایی به جد در دست پیگیری است، گفت: هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کارت از امتحانات محروم نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری غروب شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه به صورت سراسری و همزمان از فردا امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم برگزار می‌شود، ابراز داشت: تلاش آموزش و پرورش بر برقراری آرامش دانش آموزان و والدین آن‌ها حین برگزاری امتحانات است.

وی ضمن بیان اینکه نتایج این امتحانات به صورت مستقیم تأثیر ۵۰ درصد بر نتیجه کنکور سراسری دارد، افزود: با درک این موضوع می‌کوشیم تا امکانات و تجهیزات در سالن‌های برگزاری امتحانات به نحو مطلوب فراهم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه به دلیل اختلالات سامانه برخی هنوز موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشدند، ابراز داشت: هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کارت از امتحانات محروم نمی‌شود.

وزیری در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان حتماً باید کارت شناسایی معتبر نظیر شناسنامه و کارت ملی را به همراه خود داشته باشد و آن را در محل برگزاری و حوزه امتحان ارائه دهد.

وی بابیان اینکه عوامل اجرایی آزمون از ساعت ۱۴:۳۰ در ادارات شهرستان‌ها مستقر شدند، افزود: برای دانش آموزانی که از محل آزمون خود مطلع نیستند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش منطقه خود می‌توانند حوزه امتحانی خود را پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان اضافه کرد: سوالات همگی از محتوای کتاب درسی به هیچ عنوان خارج نیست و دانش آموزان از این بابت استرس و نگرانی به خود راه ندهند به دانسته‌های کتاب اکتفا کنند.

کد خبر 6111111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha