۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳

ویژه کودکان و نوجوانان طی ایام تابستان پیش رو؛

۵ هزار ساعت برنامه فرهنگی و هنری در استان سمنان برگزار می‌شود

۵ هزار ساعت برنامه فرهنگی و هنری در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: در تابستان پیش‌رو، اجرای پنج هزار ساعت برنامه فرهنگی و هنری، در سراسر مراکز کانون در استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مزینانی صفابین شامگاه شنبه در اختتامیه جشنواره ایران سربلند در سالن جلسات کانون پرورش فکری سمنان، گفت: در استان سمنان سالانه و ماهانه صدها ساعت برنامه در مراکز مختلف فرهنگی و هنری در حال برگزاری است که مخاطب آن‌ها کودکان و نونهالان محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۱ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات را در دست اجرا دارند، ادامه داد: همکاران ما در مراکز، با کمترین میزان دریافتی نسبت به دیگر دستگاه‌های دولتی، به کودکان این استان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با اشاره به اینکه خدمات خوبی به کودکان این خطه از ایران ارائه می‌شود، گفت: پنج هزار ساعت برنامه، فعالیت و کلاس تنها برای تابستان سال جاری پیش بینی شده است.

مزینانی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری در زمره دستگاه‌هایی است که بیشترین جذب مخاطب کودک و نوجوان را در سراسر استان دارد، ابراز کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله نقاشی، عکاسی، نجوم، ادبیات و شاهنامه خوانی و … در سراسر مراکز برگزار شده و در ادامه سال نیز خواهد شد.

او با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تابستان امسال به هفت هزار ساعت برنامه و کارگاه در سراسر استان سمنان ویژه نونهالان و نوجوانان دست پیدا کنیم، ادامه داد: پر حجم ترین برنامه‌های اوقات فراغت در کل دستگاه‌های استان سمنان نیز به کانون پرورش فکری تعلق دارد.

به گزارش مهر، در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره ایران سربلند تقدیر شد.

گفتنی است این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد.

کد خبر 6111367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha