۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۶

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان:

۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان راه اندازی شد

۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان راه اندازی شد

سنندج_ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج صبح یکشنبه در نشست تخصصی گروه‌های فعال مردمی در حوزه جمعیت، خانواده و هویت زن که با حضور جمعی از مدیران مؤسسات فرهنگی و خیریه، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد در سالن جلسات دستگاه ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های حوزه جوانان، شناسایی و حمایت از مجموعه‌های مردمی و کنشگران اجتماعی فعال در حوزه جوانی جمعیت و خانواده است و در این راستا اقدامات شاخص و عملیات مشترک بین مجموعه‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی اقدام به راه‌اندازی مرکز همسریابی، برگزاری رویداد جامعه پرداز و انجام طرح‌های پژوهشی را در بخش جوانی جمعیت از جمله اقدامات معاونت امور جوانان دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به رسالت ورزش و جوانان در ساماندهی امور جوانان بیان داشت: ازدواج جوانان هم یکی از مباحثی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در این راستان ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده راه اندازی شده که طی سال گذشته هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مشاوره بصورت رایگان استفاده کرده‌اند.

آوج عنوان کرد: برگزاری ۱۸۰ کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، برگزاری مراسم جشن وصال در سطح استان، نشست‌های تخصصی، راه اندازی مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان و پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از دیگر اقدامات مهم معاونت امور جوانان استان در حوزه ازدواج جوانان است.

گفتنی است؛ در این نشست حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های مجموعه‌های خود پرداخته و مسائل و مشکلات حوزه خانواده و جوانی جمعیت را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

کد خبر 6111533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha