۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳

عملیات پرشمار رزمندگان فلسطینی در محور جبالیا

عملیات پرشمار رزمندگان فلسطینی در محور جبالیا

نیروهای مقاومت فلسطین طی ساعات گذشته چندین عملیات مختلف علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در محور جبالیا انجام دادند که طی آن تعدادی از این اشغالگران به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان های قدس اعلام کردند که یک عملیات مشترک با نیروهای گردان های قسام علیه مقر فرماندهی عملیات شرق جبالیا انجام دادند.

بر اساس این گزارش، در عملیات مذکور مقر فرماندهی عملیات رژیم صهیونیستی در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه با اصابت چندین خمپاره در هم کوبیده شد.

گردان های قدس تاکید کردند که نیروهای وابسته به این گردان ها با عناصر صهیونیست پیاده نظام در خیابان الترنس واقع در اردوگاه جبالیا درگیر شدند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند. در این درگیری تعداد دیگری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

این گردان ها همچنین اضافه کردند: رزمندگان فلسطینی با استفاده از بمب های «برق» یک تانک مرکاوا را در نزدیکی ایستگاه تمراز واقع در اردوگاه جبالیا در شمال غزه منهدم کردند.

این نیروها دقایقی قبل نیز از حمله موشکی خود به منطقه اشغالی سدیروت در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خبر دادند.

کد خبر 6111643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha