۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹

ایمانی پور مطرح کرد؛

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در غزه منصوب می‌شود

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در غزه منصوب می‌شود

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: به زودی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نوار غزه منصوب خواهد شد تا اقدامات فرهنگی در قبال مساله فلسطین با انسجام گسترده تری صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از انتصاب رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غزه خبر داد و گفت: نسل کشی و جنایات تمام عیاری که امروز علیه فلسطینیان و خصوصاً ساکنان نوار غزه صورت می گیرد، صرفاً معطوف به اهداف نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس نبوده و ماهیتی فرهنگی دارد. تحریف تاریخ و فرهنگ غنی فلسطین و روایتگری کاذب در خصوص آنچه طی سالهای پس از اشغال این سرزمین گذشته، به صورتی گسترده در دستور کار رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی آن قرار دارد. در چنین شرایطی نباید حتی لحظه ای از جهاد تبیین در سطح جهانی و بین المللی در قبال مساله فلسطین غافل شد.

وی افزود: قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور از ابتدا ورود مستقیم و دغدغه مندانه ای را به مساله جنگ غزه و حمایت از فلسطین داشته است اما با توجه به ابعاد فراگیر این موضوع و تبدیل شدن قطعی مساله فلسطین به مهم ترین دغدغه منطقه طی سالهای کنونی و آتی، تصمیم به ورود عملیاتی تری در این عرصه گرفتیم. به همین دلیل به زودی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نوار غزه منصوب و معرفی خواهد شد تا سازماندهی و اقدامات فرهنگی در قبال مساله غزه و فلسطین با تمرکز و انسجام گسترده تری از سوی دغدغه مندان این عرصه صورت گیرد.

کد خبر 6111718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha