۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹

عضو شورای شهر اصفهان:

دوچرخه‌های شهرداری اصفهان در ناژوان دپو و دچار آسیب شده است

دوچرخه‌های شهرداری اصفهان در ناژوان دپو و دچار آسیب شده است

اصفهان- عضو شورای شهر اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰۰ دستگاه دوچرخه در ایستگاه‌های دوچرخه سطح شهر بود، اکنون نه ایستگاه هست نه دوچرخه و قدمی در این زمینه برداشته نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی صبح یکشنبه در نطق میان دستور صد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت سوم خرداد اظهار کرد: یاد همه دلاورمردان دفاع مقدس که از جان خود گذشتند تا از دین و میهن دفاع کنند گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رزمندگان اصفهانی در مجاهدت‌های ملت شریف ایران گفت: مردان این خاک از سیستان و بلوچستان تا کردستان شهرها را از تجزیه طلبان پاک و رشادت را ترسیم کردند. رزمندگان این استان در قالب دو لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و ۸ نجف اشرف، در دفاع مقدس خط شکن بودند و در صحنه‌های نبرد با دشمن رشادت‌های فراوانی از خود نشان دادند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز روابط عمومی بیان کرد: برای همه افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان گفت: مهدی آذربایجانی از فرهیختگان اصفهانی است که این مسئولیت را برعهده گرفته است. به وی و هواداران باشگاه تبریک می‌گوئیم.

شریعتی با اشاره به حفظ و نگهداری فضای سبز و تذکری که هفته گذشته در خصوص آفات درختان داده شد، گفت: پسیل درختان زیتون باعث از بین رفتن ریشه درختان می‌شود اما پس از تذکری که داده شد نیز واکنشی ندیدیم.

وی با بیان اینکه در خصوص ترمیم بوستان‌ها و آبیاری‌ها کوتاهی صورت می‌گیرد و در این خصوص مستنداتی داریم، افزود: هرس درختان سال گذشته بیجا بود، درختان به نوعی کچل شده‌اند و چند سال طول می‌کشد تا بار دیگر نشاط پیدا کنند و سرسبز شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نظافت شهر در ساعات عصر صورت نمی‌گیرد، گفت: حجم کارها در این زمینه، هنگام سپیده دم است اما کلانشهر اصفهان نیازمند نظافت در شیفت بعد از ظهر نیز هست، مردم در این خصوص گزارش‌هایی می‌دهند و باید تمهیداتی شود تا نظافت در ساعات عصر هم انجام شود.

وی افزود: بیش از ۱۰۰۰ دستگاه دوچرخه در ایستگاه‌های دوچرخه سطح شهر بود، اکنون نه ایستگاه هست نه دوچرخه و قدمی در این زمینه برداشته نشده است. این میزان دوچرخه که قبلاً مورد استفاده مردم بود و اکنون یک مورد از آن را در شهر نمی‌بینیم در ناژوان دپو شده و دچار آسیب می‌شوند. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در این خصوص گزارش دهد.

شریعتی با بیان اینکه در بعضی از شهرداری‌ها، به اندک، نوع برخورد و پاسخگویی به مردم مناسب نیست، گفت: ما جیره خوار مردم هستیم و نظام حاکمیتی ما مردم سالاری دینی است. حضور مردم در این انقلاب بی نظیر بوده و نباید به آن‌ها بی اعتنایی صورت گرفت. در این راستا موارد موردنظر باید اصلاح شود.

وی افزود: برای زیرگذر میدان امام علی (ع) ایستگاه گردشگری و فروشگاه رفاه ایجاد شد، اما حتی چند دقیقه نیز نمی‌توان در این زیرگذر توقف کرد. هوا در این محل بسیار آلوده است و شهروندان دچار مشکل می‌شوند. در این خصوص باید پیگیری صورت گیرد تا اشکالات برطرف شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افتتاح خانه کرامت بیان کرد: ایجاد این خانه اقدام بسیار بزرگی بود زیرا از ظرفیت خیران در امور استانی بهره مند می‌شویم که می‌توان در موارد فرااستانی نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

کد خبر 6111729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha