۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵

وحیدی در تذکر شفاهی:

همسان سازی حقوق بازنشستگان به سرعت اجرایی شود

همسان سازی حقوق بازنشستگان به سرعت اجرایی شود

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دولت باید برای اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام عاجل کند و نباید درباره اجرای این قانون تفسیر به رای شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری ۵ ماه است که با بلاتکلیفی رو به رو است و باید هر چه زودتر به این موضوع ورود جدی شود.

وی بیان کرد: همچنین رتبه بندی معلمان بازنشسته باید مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم است که لازم است دولت برای اجرای آن اقدام عاجل کند و این قانون باید به طور دقیق اجرایی شود و تفسیر به رای نشود.

کد خبر 6111754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبداله IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      0 0
      نماینده ی محترم میگه همسانسازی به سرعت اجرایی شود به فعل این جمله خوب توجه بکنید شود انگار که یکی از خارج باید بیاد و اجرا کنه خوب شما نمایندگان تصمیم گرفتید که اردیبهشت کار تموم بشه اقای قالیباف هم گفت ما باید به حرف کی امیدوار باشیم
    • عبداله IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      ایا در همسانسازی کل حقوق شاغل با بازنشسته همسان میشود؟ امروز جدولی بیرون داده شد که کل حقوق شاغل نباید با بازنشسته همسانسازی شود بنابراین تفاوت ها همچنان باقی هست بعد از سه سال هرگز با شاغل همسان نمیشویم منظور همان 90 درصد شاغلین هست اگر چنین باشد ارزشی ندارد