۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

۳۶۴ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی رسوب برداری شد

۳۶۴ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی رسوب برداری شد

بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۶۴ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی با تلاش راهداران طی بارندگی اخیر رسوب‌برداری شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی بارش بهاری هفته گذشته، ۱۲۰ راهدار و ۸۰ دستگاه ماشین آلات محورهای خراسان شمالی را پاکسازی و رسوب‌برداری کردند.

وی میزان رسوب برداری و پاکسازی محورها در شهرستان بجنورد را ۱۰۰ کیلومتر ذکر کرد و افزود: ۱۹ راهدار و ۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری برای رسوب برداری محورها به‌کارگیری شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: طی این مدت ۱۷ راهدار و ۱۲ دستگاه ماشین آلات، ۱۰ کیلومتر از محورهای شهرستان فاروج را رسوب برداری و پاکسازی کردند.

مشتری با اشاره به پاکسازی ۷۶ کیلومتر از محورهای شهرستان اسفراین با کمک ۲۱ راهدار و ۱۱ دستگاه ماشین آلات ادامه داد: ۶۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان مانه و سملقان در این مدت با تلاش ۲۲ راهدار و به‌کارگیری ۱۷ دستگاه رسوب‌برداری شد.

وی گفت: در شهرستان راز و جرگلان ۸۵ کیلومتر از محورها توسط ۱۳ راهدار و ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری بازگشایی و رسوب برداری شده است.

این مسئول اضافه کرد: ۱۵ راهدار با به‌کارگیری ۱۰ دستگاه ماشین آلات، ۳۰ کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان را رسوب برداری و بازگشایی کردند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، رسوب‌برداری ۳ کیلومتر از محورهای شهرستان جاجرم توسط ۱۳ راهدار و ۱۰ دستگاه ماشین آلات از دیگر اقدامات انجام شده طی بارندگی اخیر بوده است.

کد خبر 6111940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha