۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

دادستان ساری:

خدمات رسانی به شهروندان در پارکهای ساری نامناسب است

خدمات رسانی به شهروندان در پارکهای ساری نامناسب است

ساری- دادستان مرکز مازندران از وضعیت خدمات رسانی نامناسب به شهروندان در پارک‎های ساری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کریمی ظهر یکشنبه در بازدید از وضعیت پارک‌های شهر ساری، افزود: متأسفانه وضعیت خدمات رسانی به شهروندان در پارک‌های سطح شهر مطلوب نیست و مردم در مراجعه به برخی پارک‌ها از امکاناتی اساسی و اولیه مانند نور مناسب و سایر خدمات بی بهره هستند.

دادستان مرکز مازندران تاکید کرد: شهرداران مناطق ساری باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات مطلوب، رضایت مردم حاصل شود.

کریمی در پی این بازدید میدانی و مشاهده وضعیت نامناسب پارک‌ها، توضیحات لازم را از شهرداران مناطق ساری خواستار شد و دستورات لازم را جهت خدمات رسانی بهتر صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در ادامه با هدف نظارت میدانی بر عملکرد کلانتری‌ها و پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از کلانتری‌های مرکز استان نیز بازدید کرد.

کریمی در این بازدیدها، در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به شکایات مراجعان قرار گرفت و دستورات و تذکرات لازم را خطاب به مسؤولان کلانتری‌ها صادر کرد.

دادستان مرکز مازندران در بازدید از بخش‌های مختلف کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها، بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی به شکایت‌های مردم، همچنین مواردی مانند حضور به موقع در صحنه جرم و گشت زنی شبانه تأکید کرد.

دادستان مرکز استان مازندران به درخواست‌ها و مشکلات برخی افراد که در دادسرا حضور داشتند نیز رسیدگی و به ضابطان قضائی توصیه کرد با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به کار گیرند.

کد خبر 6111958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha