۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

استاندار هرمزگان:

خدمات گروه‌های جهادی نظام‌مند شود

خدمات گروه‌های جهادی نظام‌مند شود

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: با تقسیم کارها در بین گروه‌های جهادی و تخصصی کردن امور، خدمات دهی از حالت نامنظم خارج و نظام‌مند شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در دیدار با نمایندگان گروه‌های جهادی استان هرمزگان اظهار کرد: گروه‌های جهادی استان فعالیت خوب و اثر بخش و همکاری مناسبی با بخش‌های دولتی در مواقع مورد نیاز داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: برای بهبود عملکرد و اثربخشی بهتر و جامعیت امور مرتبط با کارهای جهادی بایستی اندیشکده‌ ای تشکیل و مباحث و مسائلی که گروه‌های جهادی می‌توانند در آن ایفای نقش کنند به ترتیب اولویت بندی و مشخص شود.

استاندار هرمزگان گفت: با نظام مند شدن مسائل، می‌توان خدمات را به مناطقی برد که بیشترین محرومیت در آنجاها وجود دارد و میزان محرومیت را در این مناطق کاهش داد.

وی تصریح کرد: دیگر مسئله‌ای که باید مورد توجه گروه‌های جهادی استان باشد، مسئله هماهنگی با یکدیگر است تا با تقسیم کارها در بین گروه‌ها و تخصصی کردن امور، خدمات دهی از حالت نامنظم خارج می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه قرارگاه مردم که توسط استانداری راه‌اندازی شد و خدمات بسیاری به مردم ارائه کرد گفت: بالغ بر ۲۴۹ هزار خدمت پزشکی شامل حدود ۱۰۰ هزار خدمت دندان پزشکی به مردم استان به صورت رایگان ارائه شد، این کار نتیجه هماهنگی و تلاش برای ارائه خدمت مورد نیاز به مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی برگرفته از نظام انقلاب اسلامی هستند اظهار کرد: علاوه بر دایر کردن اندیشکده و پر کردن مخازن آماری مرتبط با نیازهای هر منطقه، باید نیروهای جهادی نیز آموزش‌های لازم را ببینید تا به صورت حرفه‌ای خدمات دهی انجام دهند.

دوستی در پایان با اشاره به اینکه محور تمام اقدامات گروه‌های جهادی بایستی مساجد باشند گفت: مساجد و روحانیت باید محور کارهای جهادی باشند و با محور قرار دادن این دو تمام کارهای مردمی و خدمات رسانی به مناطق محروم انجام گیرد.

کد خبر 6112056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha