۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان:

شوراهای حل اختلاف رفسنجان بازوی توانمند دادگستری هستند

شوراهای حل اختلاف رفسنجان بازوی توانمند دادگستری هستند

کرمان- رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: شوراهای حل اختلاف این شهرستان، بازوی توانمند دادگستری هستند و عملکرد خوبی در حوزه صلح و سازش داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رمضانی زاده در همایش استانی صبر رضوی (صلح، بخشایش، رضایت) که با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز حل اختلاف کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان رسماً افتتاح می‌شود.

وی افزود: احداث این ساختمان اقدام بسیار خوب و مؤثری در این شهرستان بوده است که با پشتیبانی رئیس کل دادگستری استان در مدت زمان هشت ماه و با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

رمضانی زاده بیان کرد: صلح و سازش یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه به شمار می‌رود، از این رو باید کمک شود تا از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت صلح و سازش استفاده شود.

وی از تلاش‌های مجموعه اعضای شورای حل اختلاف رفسنجان تقدیر کرد و گفت: شوراهای حل اختلاف این شهرستان، بازوی توانمند دادگستری هستند و عملکرد خوبی در حوزه صلح و سازش برجای گذاشته‌اند.

رئیس دادگستری رفسنجان با تاکید کرد: خوشبختانه دارای یکی از پرتلاش‌ترین و موفق ترین مجموعه مصلحین و حکمین قرآنی در شهرستان رفسنجان هستیم.

وی اظهار داشت: مصلحین و حکمین قرآنی رفسنجان در کنار شوراهای حل اختلاف، دادگستری و دادسرا حضور دارند و در اجرای برنامه‌های مشترک کمک می‌کنند.

کد خبر 6112066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha