۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳

در همایش کشوری بهره‌وری در نظام سلامت؛

علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه برتر حوزه بهره‌وری معرفی شد

علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه برتر حوزه بهره‌وری معرفی شد

شیراز - همایش کشوری بهره‌وری در نظام سلامت برگزار و طی آن دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه برتر حوزه بهره‌وری انتخاب و از نماینده این دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش کشوری بهره‌وری در نظام سلامت با حضور مسؤولان وزارت بهداشت، سازمان ملی بهره‌و ری و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و احمد جوانمرد رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این همایش درباره رویکردهای بهره‌وری وزارت بهداشت، مطالبی عنوان کردند.

میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران نیز دیگر سخنران این همایش بود که درباره مزایای بهره‌وری در نظام سلامت و فرصت و تهدیدهای پیش رو در حوزه بهره‌وری، نکاتی بیان کرد.

در ادامه این همایش، از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر از لحاظ عملکرد حوزه ارتقای بهره‌وری حوزه سلامت تقدیر شد و در بخش دیگری از این برنامه، پنل تخصصی خبرگان برگزار شد و دو قطب منتخب پروژه‌ها و برنامه‌های بهره‌وری انجام شده و یا در حال اجرای دانشگاه‌های خود را تشریح کردند.

نرجس السادات نسبی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این همایش به نمایندگی از دانشگاه‌های قطب پنج کشوری، یکی از سخنرانان این بخش بود که آمار و عملکرد برنامه‌ها و اقدامات حوزه بهره‌وری دانشگاه‌های کلان منطقه پنج کشوری را توضیح داد.

در این همایش که سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در آن سخنرانی کرد قطعنامه‌ای در پنج بند با رویکرد تعیین چارچوب وظایف، مسوولیت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی و نحوه برنامه‌ریزی اهداف بهره‌وری سال جاری وزارت بهداشت نیز قرائت شد.

کد خبر 6112153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha